Edge.ZERO

Regelmatig verschijnen nieuwe Nederlandstalige boeken in het genre. Laat weten welke je met smart verwacht, welke je leest en wat je ervan vindt.
DIT FORUM IS OPENBAAR!
Plaats reactie
Spaceman Spiff
Berichten: 40
Lid geworden op: 15-06-2017 14:27

Edge.ZERO

Bericht door Spaceman Spiff » 14-08-2017 09:55

De bundel komt eind september, begin oktober al uit!
Ik ben er trots op er in te staan. Ik zal tegen die tijd ook proberen het nieuws te delen op de boekenpagina's op facebook. Misschien zijn er wel lezers geinteresseerd.
Worden er door de organisatie ook recensieexemplaren uitgestuurd? Weet iemand dat?
Johan

meznir
Schrijver
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-06-2017 15:23

Re: Edge.ZERO

Bericht door meznir » 15-08-2017 22:07

Spaceman Spiff schreef:De bundel komt eind september, begin oktober al uit!
Ik ben er trots op er in te staan. Ik zal tegen die tijd ook proberen het nieuws te delen op de boekenpagina's op facebook. Misschien zijn er wel lezers geinteresseerd.
Worden er door de organisatie ook recensieexemplaren uitgestuurd? Weet iemand dat?
We hebben nog niemand op het oog. Maar suggesties zijn welkom, natuurlijk.
=========================
If I know the machine real well,
all I need is but a grain of sand.
=========================

Spaceman Spiff
Berichten: 40
Lid geworden op: 15-06-2017 14:27

Bericht door Spaceman Spiff » 16-08-2017 09:19

Ik zou er sowieso een naar Fantastische Vertellingen sturen, SF Terra ook. En wellicht naar Tazzy Jeninga van de blog 'Ik hou van horror, fantasy en spanning', die heeft een behoorlijk bereik en het is ook leuk als lezers buiten het vaste kringetje van het bestaan van de bundel horen. Marcia van der Swan, van de blog 'Oog op de toekomst' (recenseert vooral SF-boeken), is ook een goede, denk ik! Ze gaat ook mijn bundel recenseren. https://oogopdetoekomst.com/
Johan

Jack
Berichten: 38
Lid geworden op: 13-04-2017 18:15

Bericht door Jack » 16-08-2017 14:09

Ik zou hoger mikken met de recensie-exemplaren en ze naar de landelijke kranten met een literatuur-katern sturen. Het gaat wel om "de beste genreverhalen van 2016"

meznir
Schrijver
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-06-2017 15:23

Bericht door meznir » 16-08-2017 14:29

Jack schreef:Ik zou hoger mikken met de recensie-exemplaren en ze naar de landelijke kranten met een literatuur-katern sturen. Het gaat wel om "de beste genreverhalen van 2016"
Valt ook iets voor te zeggen. Hebben we daar/kunnen we daar een lijstje van krijgen? Ik kan vanuit EZ wel eea versturen...
=========================
If I know the machine real well,
all I need is but a grain of sand.
=========================

Plaats reactie